سایبان ویلایی

چگونه عمر سایبان برقی را افزایش دهیم ؟

چگونه عمر سایبان برقی را افزایش دهیم ؟

آیا سایبان برقی جدیدی خریده اید اما نگران طول عمر آن هستید؟ از آنجا که سایبان برقی ساختاری است که زیاد تکان نمی خورد، عوامل طبیعی می توانند روی آن اثر معکوسی داشته باشند. اما خوشبختانه راه های زیادی برای افزایش طول عمر سایبان برقی وجود دارد که امروز به آن ها میپردازیم.

چگونه عمر سایبان برقی را افزایش دهیم ؟

سایبان برقی را همیشه تمیز نگه دارید

تجمع گل گرد و خاک و … روی سایبان برقی طبیعی است زیرا تمام روز بیرون قرار دارد، اما اگر اجازه دهید که این خاک برای مدتی طولانی روی سایبان برقی بماند در نهایت باعث پارگی پارچه می شود.

برای تمیز کردن و نظافت سایبان می توانید از یک شلنگ آب برای تمیز کردن روی سایبان استفاده کنید. اگر یک یا دو بار در ماه این کار را انجام دهید به افزایش طول عمر سایبان کمک زیادی خواهید کرد.

چگونه عمر سایبان برقی را افزایش دهیم ؟

استفاده از مواد شوینده مناسب

گاهی شلنگ آب نمی تواند کاملا سایبان را تمیز کند و باید آن را با شوینده تمیز کنید. استفاده از هر ماده که دم دست است تنها ممکن است موجب وارد شدن آسیب بیشتر شود. برخی از پارچه ها به شوینده خاصی نیاز دارد. اگر از نوع شوینده مناسب اطمینان ندارید، با شرکت سایه باتیس تماس بگیرید و اطلاعات جنس پارچه سایبان خود را دریافت کنید .

چگونه عمر سایبان برقی را افزایش دهیم ؟

روش صحیح نگهداری سایبان برقی

در طول ماه های سرد سال، باید از نحوه صحیح نگهداری سایبان اطمینان حاصل کنید. موتور سایبان برقی را باید در محل خشکی نگهداری کنید که دچار کپک و قارچ نشود. به علاوه مراقب باشید که پارچه سایبان را در مجاورت شی تیزی قرار ندهید.

چگونه عمر سایبان برقی را افزایش دهیم ؟

از ایجاد دمای بالا زیر سایبان برقی خودداری کنید

آفتاب همیشه به سایبان می تابد و مشکلی از این بابت وجود ندارد این امر زمانی اهمیت می یابد که سایبان در معرض دمای بسیار بالا قرار می گیرد. کباب کردن غذا زیر سایبان ایده خوبی نیست زیرا ممکن است موجب سوختن پارچه و وارد شدن آسیب به چارچوب سایبان شود همچنین دود آتش می تواند موجب سیاه شدن پارچه شود. بنابراین مجبور خواهید شد که هزینه سنگینی برای تمیز کردن یا تعویض سایبان خود پرداخت کنید.

چگونه عمر سایبان برقی را افزایش دهیم ؟

مراقبت از بدنه ی سایبان برقی

از آنجا که پارچه آسیب پذیرتر است، معمولا توجه بیشتری به آن می شود، اما سازه ی سایبان برقی هم اهمیت دارد. هر چند مدت بیشتری طول می کشد تا آسیب ببیند، اما باید آن را به صورت دوره ای بررسی کنید. بروز آسیب های کوچک به چارچوب با پیشرفت سریع همراه است. هر گونه آسیب باید سریعا تعمیر شود تا از وارد شدن هزینه های سنگین پیشگیری شود.

کلام آخر

آنچه گفته شد را می‌توان بخش کوچکی از دنیای سایبان های برقی دانست که هر روز در حال پیش رفت است. تمام این خدمات نیاز به دانش بالا و وقت بسیار زیاد دارد تا بتواند به آن چیزی که شما نیاز دارید دست پیدا کند. اما سایه باتیس در حال حاضر با داشتن تیمی متخصص و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به کاربران است. این خدمات از ابتدایی‌ترین بخش تا پشتیبانی نیاز شما را برآورده خواهد کرد و همواره در کنار شما خواهد بود. جهت مشاوره و کثب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سایه باتیس تماس بگیرید .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *