انواع سایبان ها

سایبان برقی دو طرفه

سایبان های دو طرفه سایه باتیس به سایبانی می گویند که از دو طرف سایبان خورده و طول بسیار بلندی دارند به سایبانی می گویند که از دو طرف سایبان خورده و طول بسیار بلندی دارند.

سنسور باد

سنسور باد برای جم کردن سایبان در وضعیت باد شدید می باشد که از صدا و ترس افراد که در زیر این سایبان می باشند جلو گیری کند.
سایبان برقی هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان

سقف متحرک

سقف متحرک محصولات ما مجموعه متنوعی از انواع پوشش ثابت و متحرک است. تا به امروز سعی کردیم که نیاز اکثریت خریداران را با رعایت اصل تنوع مرتفع سازیم.
سایبان مغازه

سایبان مغازه

سایبان مغازه محصولات ما مجموعه متنوعی از انواع پوشش ثابت و متحرک است. تا به امروز سعی کردیم که نیاز اکثریت خریداران را با رعایت اصل تنوع مرتفع سازیم.
سایبان فول باکس

سایبان فول باکس

سایبان فول باکس از نمونه سایبان های برقی که توسط یک لایه آلومینیومی محافظت میشود تا پارچه در مقابل نورآفتاب ، باران و... آسیب نبیند. این سایبان فقط از یک سمت باز میشود . اما مزیتی که دارند این است که بسیار بی صدا و نرم باز میشوند.
سایبان مغازه

سایبان شید

سایبان شید نمونه ای از سایبان های تولید شده در شرکت سایبان برقی سایه باتیس میباشد که با بالاترین کیفیت تولید و نصب میشود.
سایبان دکوراتیو

سایبان دکوراتیو

سایبان دکوراتیو محصولات ما مجموعه متنوعی از انواع پوشش ثابت و متحرک است. تا به امروز سعی کردیم که نیاز اکثریت خریداران را با رعایت اصل تنوع مرتفع سازیم.
سایبان چتری

سایبان چتری

سایبان چتری محصولات ما مجموعه متنوعی از انواع پوشش ثابت و متحرک است. تا به امروز سعی کردیم که نیاز اکثریت خریداران را با رعایت اصل تنوع مرتفع سازیم.
سایبان حیاط و تراس

سایبان تراس

سایبان تراس یا بالکن محصولات ما مجموعه متنوعی از انواع پوشش ثابت و متحرک است. تا به امروز سعی کردیم که نیاز اکثریت خریداران را با رعایت اصل تنوع مرتفع سازیم.
سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ و محصولات ما مجموعه متنوعی از انواع پوشش ثابت و متحرک است. تا به امروز سعی کردیم که نیاز اکثریت خریداران را با رعایت اصل تنوع مرتفع سازیم.

سایبان پارچه ای

سایبان های پارچه ای معمولا به گونه ای هستند که می توان پارچه آن را جدا کرد تا هنگام باران شدید یا برف شسته شود.
سایبان در رشت

سایبان باغ و سایبان حیاط

سایبان باغ و حیاط محصولات ما مجموعه متنوعی از انواع پوشش ثابت و متحرک است. تا به امروز سعی کردیم که نیاز اکثریت خریداران را با رعایت اصل تنوع مرتفع سازیم.
سقف متحرک

سایبان ایتالیایی

سایبان ایتالیایی محصولات ما مجموعه متنوعی از انواع پوشش ثابت و متحرک است. تا به امروز سعی کردیم که نیاز اکثریت خریداران را با رعایت اصل تنوع مرتفع سازیم.