طراحی سایبان مدرن ساختمان

طراحی سایبان مدرن ساختمان

به فکر تهیه سایبان هستید اما نمی توانید تصمیم بگیرید کدام نوع را بخرید؟ این روزها سایبان ها اهداف مختلفی دارند. آن ها فقط قرار نیست فقط برای سایه و کنترل تابش آفتاب استفاده شوند بلکه به زیبایی ساختمان نیز می افزایند. بنابراین ، اگر به دنبال طراحی سایبان مدرن ساختمان هستید ، جستجوی شما در سایبان برقی اصفهان متوقف می شود. ما می توانیم  به تیم خارق العاده خود متشکل از متخصصان بسیار خلاق و پرشور که  طراحان بصیر و نصابان است، افتخار کنیم. آنها همیشه در سراسر کشور چه از طریق مشارکت و چه از طریق امکانات شخصی خود در خدمت شما هستند. هنگامی که کار ما را مشاهده کردید ، خواهید فهمید که چگونه ما می توانیم 20 سال در این تجارت دوام داشته باشیم و به عنوان یک منبع برتر برای انواع سایبان های سفارشی ظاهر شویم.

سایبان چیست ؟

سایبان یک ساختار سقفی است که دارای اضلاع باز است. سایبان ها معمولاً برای ایجاد سرپناهی در برابر باران یا آفتاب در نظر گرفته می شوند ، اما ممکن است برای اهداف تزئینی یا تأکید بر مسیر یا بخشی از ساختمان نیز مورد استفاده قرار گیرند.در معماری کلاسیک ، سایبان یک کلاه یا پوششی بود که بر روی یک محراب ، مجسمه یا طاقچه معلق بود و معمولاً در کلیساها در سراسر قرون وسطی یافت می شد. سایبان در طول دوره رنسانس تکامل یافته و به یک بالداچین تبدیل شده است ، یک ساختار ثابت بر روی ستونهایی که در معماری باروک معمول بود. امروزه سایبان ها ممکن است مستقل از سایر سازه ها باشند ، یا ممکن است از سازه ای مانند ساختمان بیرون بیایند ، که به طور معمول در ورودی یک سرپناه ایجاد می کنند. ممکن است توسط ساختمانی که به آن متصل است ، و یا کابلهای نصب شده روی زمین ، ستونها یا پایه های نگهدارنده قائم پشتیبانی شود. سایبان ها به طور معمول شامل پارچه ، پوشش شیشه ای یا فلزی هستند. ممکن است شفاف یا مات باشند.

سایبان لوور

اینها از یک سری پنجره موازی ساخته شده از سازه های آلومینیومی تشکیل می شود که سبک و در عین حال محکم است. این لوورها به گونه ای طراحی شده اند که در نتیجه باعث ایجاد جریان آزاد می شوند ، بسیار هوشمندانه نور خورشید را با سایه ها آمیخته و به شما این امکان را می دهد که در آفتاب غوطه ور شوید یا از سایه لذت ببرید. یکی دیگر از مزایای مهم این نوع سایبان این است که در هنگام بارندگی ، آب به طور منظم و بدون خیس شدن پاسیوی شما خارج می شود ، بنابراین شما را خشک نگه می دارد.

سایبان لوور

انواع سایبان ها

علاوه بر سایبان فوق، ما می توانیم انواع سایبان ها را برای پیاده رو برای مکان های مختلف اعم از مدرسه ، بیمارستان ، ساختمان های دولتی یا دانشگاه های بزرگ بسازیم. بنابراین ، اگر شما علاقه مند به خرید هستید و یا در مورد نوع سایبان یا اندازه آنها  سوالی دارید ، می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *