سایبان متحرک چگونه کار می کند

سایبان متحرک چگونه کار می کند؟

عملکرد سایبان متحرک اصفهان ممکن است بسیار آسان باشد ، اما فناوری که در داخل پنهان شده است ، بسیار پیشرفته است. سایبان های پاسیو قابل جمع شدن روشی محبوب و مناسب برای محافظت از شما و اموال خود در حالی است که در خارج از خانه نشسته اید ، یک کباب پز یا میزبان یک مهمانی در فضای باز. می توانید از آب و هوا و وزش باد لذت ببرید اما بدون تابش آفتاب گرم در تابستان یا یک باران ناخوشایند از باران می باشد.

سایبان متحرک چگونه کار می کند؟

سایبان متحرک چگونه کار می کند

سایبان های قابل جمع شدن به این معنی است که می توانید آن را به داخل و خارج منتقل کنید. سایبان به داخل کاست چرخانده می شود که در هنگام استفاده از آن در برابر آب و هوا محافظت می کند. انواع بوم به طور مشابه با پرده های غلتکی با کشش بهاری کار می کنند. انواع آلومینیوم به داخل کاست می چرخند ، که با فشار به بازوهای طرفین پنجره قرار دارند.

انواع سایبان ها

هر دو سیستم دستی و حرکتی معمولاً بوم هستند، اما گاهی اوقات ، آلومینیوم. انواع گوناگونی موجود است و آنها به روش های مختلفی کار می کنند. برخی از انواع سایبان دارای پست یا قطب برای نگه داشتن آن هستند. این می تواند یک خطر باشد زیرا مردم ، به ویژه کودکان می توانند در آنها سر بزنند. بعضی از آنها دارای بازوی پشتی هستند که وزن بوم را تحمل می کند و آن را زیاد نگه می دارد ، بنابراین مردم نمی توانند داخل آن گیر کنند.

سایبان دستی

سایبانهای دارای کار دستی دارای یک دسته ساده ، قابل جابجایی ، دسته یا میل لنگ هستند که برای باد کردن سایبان استفاده می شود. بیشتر سایبان های دستی برای خم کردن آنها از میل لنگ استفاده می کنند ، اما برخی از آنها وجود دارد که در بالای پنجره ، در بالای دیوار و در پشت دیوار قرار دارند. اینها بازوهای مفصلی دارند. میل لنگ را می توان در خارج یا داخل آن قرار داد

سایبان های برقی

سایبان برقی اصفهان هنگام فشار دادن دکمه ، مانند درب گاراژ ، از یک موتور برای باد کردن سایبان استفاده می کنند. موتور در یک کیس یا کاست که به یک دیوار متصل است ، قرار دارد. نگران نباشید ، این موارد اگر یک نقص وجود داشته باشد یا قدرت خود را از دست دهید ، با یک دستیابی کامل نیز همراه است. هنگامی که دکمه تحت فشار قرار می گیرد ، موتور بی سر و صدا در جهتی که باید برای باز کردن یا بستن سایبان بگذرد می چرخد. برخی از مارک های سایبان برقی دارای سنسورهای ردیاب هوا هستند و در صورت احساس باد ، به طور خودکار از بین می روند یا در صورت احساس آفتاب از حالت خارج می شوند. مشکلی که در سایبان های برقی وجود دارد این است که آنها می توانند از نگهداری بالایی برخوردار باشند و در بیشتر مواقع نیاز به تعمیرات بیشتر از همتایان دستی دارند

سایبان متحرک چگونه کار می کند؟

تعمیر و نگهداری سایبان های متحرک آلومینیوم

روکش آلومینیومی می تواند سالها خدمات ارائه دهد در حالی که هنوز خوب به نظر می رسد. و در حالی که آلومینیوم به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد بنابراین ، تمیز کردن سایبان آلومینیومی خود به طور مرتب مهم است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *