سایبان پارچه ای جمع شونده

آشنایی با انواع سایبان استخر

اگر در خانه، ویلا یا باغ خود استخر دارید، حتما به درست کردن سایبانی برای آن فکر می کنید. طبیعتاً برای ساخت و نگهداری استخر تلاش زیادی می شود. بر اساس فضا، نیازمندی ها و بودجه، طرح های مختلفی برای استخرها وجود دارد. همانطور که استخرها انواع گوناگونی دارند سایبان های استخر نیز در ساختار متفاوتی عرضه شده اند.

با توجه به این که چنین سایبان هایی بیشتر در جهت محافظت از نور خورشید طراحی شده اند، مهم است که نوعی را انتخاب کنید که به بهترین شکل ممکن استخر شما را تکمیل کند. بنابراین سایه باتیس بهترین تولید کننده سایبان برقی در این مقاله، فهرستی از بهترین ایده ها برای سایبان استخر را برای نیازهای مختلف ارائه می دهد. برای شناخت انواع سایبان ها با ما همراه باشید

  1. سایبان مخروطی

ما لیستمان را با نمونه ­های سنتی تر شروع می کنیم. ساختار سایبان مخروطی یکی از کاربردی ترین و موثرترین راه ها برای بهرمندی از سایبان استخر شما است که از از چهار میله نگهدارنده و یک سایبان پارچه ای مخروطی شکل تشکیل شده است. اندازه سایبان به اندازه محیطی که می خواهید سایبان بزنید بستگی دارد.

سایبان های مخروطی علاوه بر مقاومت در برابر گرمای سوزان مناطق گرم و خشک، از باد و باران نیز محافظت می کنند. در این صورت، شاید بهتر باشد پارچه های کشی را انتخاب کنید که کمتر در معرض آسیب باشد. همچنین می توانید رنگی را انتخاب کنید که با فضای باز مورد نظرتان مطابقت داشته باشد. در نظر داشته باشید که سایبان مخروط با سایبان چتری متفاوت است.

سایبان مخروطی

  1. چتر استخر

مدت هاست که به چترها برای سایه انداختن روی حیاط ها، فضای باز و حتی کنار استخرها اعتماد شده است. علاوه بر این، طیف وسیعی از مدل ها که دارای ویژگی هایی مانند قابلیت تنظیم زاویه سایبان، ارتفاع و موارد دیگر هستند. و از آنجایی که این سایبان ها در زمین ثابت نمی شوند، می توانید به راحتی و در صورت لزوم آن ها حرکت دهید. در مورد استخرهای بزرگتر، می توانید یک سایبان چتری بزرگتر را انتخاب کنید یا چتر را در کنار هم قرار دهید تا سایبانی ممتد ایجاد شود.

چتر استخر

  1. سایبان استخر بازویی

سایبان بازویی نوعی سایبان است که به کنار استخر و بخشی از خود استخر سایه می‌ بخشد. اما بر خلاف سایبان های مخروطی، پایه های نگهدارنده به داخل زمین رانده می شوند. از این رو، قبل از نصب باید در مورد بهترین مکان برای آن تصمیم بگیرید.

سایبان استخر بازویی

  1. سایبان استخر بادبانی

اگر به دنبال سایبانی هستید که نه ‌تنها مؤثر واقع شود، بلکه سبکی خاص را به استخر شما اضافه کند،  سایبان بادبانی می تواند با نیازهای شما متناسب باشند. این نوع به علت شباهت با بادبان کشتی این نام را گرفته اند و یک سایبان انعطاف پذیر تشکیل شده که بر اساس منطقه ای که باید تحت پوشش قرار گیرد به چندین نقطه وصل می شود. این سایبان‌ها مانند سایبانی بازویی به‌طور دائم نصب می ‌شوند، اما هزینه بسیار کمتر و نصب راحت تری دارند.

سایبان بادبانی

  1. سایبان استخر پارچه ای جمع شونده

سایبان های پارچه ای متحرک گزینه ای قابل اعتماد برای تبدیل استخر رو باز شما به نوع سرپوشیده است. اگر یک استخر کوچک یا متوسط دارید، این سایبان ها ممکن است به راحتی کل استخر را بپوشانند. سایبان پارچه ای متحرک توسط تیرهای نگهدارنده متعدد در جای خود ثابت شده و ظاهری باکلاس به چیدمان فضای باز شما می‌ دهند. اما بدون شک مهمترین مزیت آنها جمع شونده بودن است که به شما امکان می دهد در صورت عدم نیاز سایبان را بردارید. و درست مانند سایبان های مخروطی، از مقاومت کافی در برابر باد و باران برخوردارند.

سایبان پارچه ای جمع شونده

  1. سایبان های آلومینیومی متحرک

این سایبان، یک نسخه کوچک از سایبان های پارچه ای متحرک است. معمولاً برای سایه ‌اندازی قسمت خاصی از استخر، از یک قاب آلومینیومی استفاده می ‌شود که از دو تیر پشتیبان تشکیل شده است که سایبان را نگه می ‌دارند. می توانید آن را به هر طرف جمع کنید و زاویه ی آن را تغییر دهید.

سایبان های آلومینیومی متحرک

  1. سایبان متحرک کنترل از راه دور

سایبان های کنترل از راه دور با مکانیزم خودکار، بدون شک علاقه مندان به فناوری را تحت تاثیر قرار خواهد. علاوه بر این، لازم نیست سایبان را تا انتها جمع کنید یا باز کنید؛ می توان آن را در هر نقطه ای متوقف کرد تا یک سایبان جزئی ایجاد شود.

  1. آلاچیق

داشتن آلاچیق در حیاط یا فضای باز شما مانند داشتن ترکیبی از مدرنیته و سنتی بودن است. این سازه ها از مجموعه ای از پایه ها یا ستون های عمودی استفاده می کنند که از تیرهای متقاطع و یک شبکه باز مستحکم پشتیبانی می کنند. می توانید آنها را در هر جایی که دوست دارید، از کنار استخر گرفته تا وسط باغ، قرار دهید.

آلاچیق استخر

با شناخت گونه های متنوع سایبان معرفی شده شما می ­توانید بهترین گزینه را برای استخر خود به کار ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *